Nöjd-Kund-Garanti

För att du som privatperson ska känna dig trygg från början till slutet av din renovering, förklarar vi här hur vi arbetar från start till avslut.

Vår första kontakt sker oftast via en offertförfrågan via mail eller telefon.
Därefter bokar vi in ett kundbesök inför offert på arbetet.
Vid kundbesöket går vi igenom vad som skall göras och i vilken omfattning renoveringen ska ha.
Därefter mailas en offert till er.
I offerten beskriver vi vilka ytor som ingår i arbetet och hur de ska behandlas.
Pris innan rot-avdrag samt efter rot-avdraget i fall ni är berättigade till det.
Efter det så inkommer ni med ett godkännande av offerten via e-post eller ett samtal.
Vi bestämmer tillsammans en starttid för arbetet och tecknar ett avtal för arbetet.
När arbetet är slutfört besiktar vi tillsammans arbetet så ni känner att ni är nöjd med resultatet.
Hittar vi några anmärkningar så åtgärdas dessa givetvis omgående.
Efter godkännande av arbetet, skickas faktura på arbetet.
Vi tecknar alltid avtal på arbeten, små som stora, så det inte kan blir missförstånd mellan kund och oss.

Arbetena utförs alltid med Nöjd Kund Garanti.

MFD (Måleri och Fastighetsskötsel – Denis)